Produkty

Účtovníctvo

 Ø Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva komplexne v zmysle platnej legislatívy.  Aj so založením živnosti, alebo spoločnosti a     vykonávaním všetkých povinnosti, ktoré im vznikajú voči dotknutým orgánom.

Jednoduché účtovníctvo

  Ø Jednoduché účtovníctvo obsahuje najmä: Založenie živnosti a zmeny v živnosti. Prihlásenie živnostníka do sociálnej poisťovni, zdravotných poisťovní a daňového úradu. Spracovanie a zaúčtovanie prvotných dokladov, posúdenie ich správnosti a oprávnenosti z daňového hľadiska. Vedenie peňažného denníka. Vedenie knihy pohľadávok a záväzkov - prehľad o úhradách dodávateľských a odberateľských faktúr. Evidencia DPH - zoznam daňových dokladov, zostavenie priznania k dani DPH za príslušné zdaňovacie obdobie . Vedenie ostatných účtovných kníh, podľa potrieb. Evidenciu dlhodobého majetku, s vypracovaním odpisových plánov. Evidencia drobného dlhodobého majetku. Spracovanie štatistických výkazov pre Štatistický úrad. Priebežné zhodnotenie účtovníctva a optimalizácia daňového zaťaženia. Oznamovacia povinnosť podľa §32 ods. 5 zákona č. 511/1992 Zb. Ročnú účtovnú uzávierku podľa platnej metodiky MF SR. Zostavenie priznania k dani z príjmu, spolu s výkazom o...

Podvojné účtovníctvo

  Ø Podvojné účtovníctvo obsahuje najmä: Komplexne založenie spoločnosti a jej zmeny so zápisom do obchodného registra. Prihlásenie spoločnosti na daňový úrad. Vytvorenie účtovnej osnovy. Spracovanie a zaúčtovanie prvotných dokladov, posúdenie ich správnosti a oprávnenosti z daňového hľadiska. Vedenie účtovného denníka ( chronologický zápis údajov ). Vedenie hlavnej knihy ( zápis údajov z vecného hľadiska ). Vedenie analytickej evidencie. Vedenie knihy pohľadávok a záväzkov - prehľad o úhradách dodávateľských a odberateľských faktúr. Evidencia DPH - zoznam daňových dokladov, zostavenie priznania k dani DPH za príslušné zdaňovacie obdobie . Vedenie ostatných účtovných kníh, podľa potrieb. Evidenciu dlhodobého majetku, s vypracovaním odpisových plánov. Evidencia drobného dlhodobého majetku. Spracovanie štatistických výkazov pre Štatistický úrad. Priebežné zhodnotenie účtovníctva a optimalizácia daňového zaťaženia. Oznamovacia povinnosť podľa §32 ods. 5 zákona...

Mzdy a personalistika

Mzdy a personalistika Ø Vedieme mzdovú a personálnu agendu komplexne pre malé a veľké závody v zmysle platnej legislatívy. Súčasťou mzdovej a personálnej agendy je aj styk s úradmi, t.j. vyhotovenie a odoslanie mesačných, štvrťročných a ročných dokumentov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne a daňové úrady. Vyhotovenie dokumentov pre kontrolu zo strany sociálnej poisťovni, zdravotných poisťovní,  daňového úradu a ďalších dotknutých organizácií. Zákazník obdrží kompletne spracovanú mzdovú agendu vrátane prevodných príkazov pre odvody zo mzdy a výplat zamestnancov bankovým prevodom ak majú zriadený účet, respektívne výplatné listiny pri výplate v hotovosti. Ø Mzdová a personálna agenda obsahuje najmä: Vyhotovenie pracovnej zmluvy. Vyhotovenie dohôd mimo pracovnej zmluvy. Prihlásenie a odhlásenie zamestnancov do sociálnej poisťovne a do zdravotných poisťovní. Výpočet miezd podľa evidencie dochádzky. Vyhotovenie výplatných...

Zakladanie spoločností

Zakladanie spoločností: Ø Táto agenda zahŕňa založenie spoločnosti na „kľúč“ podľa požiadaviek klienta a obsahuje  nasledovné služby: - vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zaregistrovanie novej   spoločnosti, včítane spoločenskej zmluvy -  vybavenie živnostenského listu alebo koncesnej listiny na Živnostenskom úrade -  zaregistrovanie na príslušnom Okresnom súde -  vybavenie registrácie na Daňovom úrade -  založenie spoločnosti trvá približne 14 dní Ø cena založenia spoločnosti je 330.- EUR    a ďalšie náklady so založením spoločnosti: °         3.-EUR  kolok za vydanie živnostenského listu °         8.-EUR kolok na list vlastníctva °         331,50 EUR kolok za zápis do obchodného registra °         35.-EUR  približne notárske...

Poskytnutie sídla

Poskytnutie sídla Ø Začínate podnikať, zakladáte novú spoločnosť a ešte nemáte sídlo, otvárate pobočku na Slovensku,  alebo nechcete platiť za drahé služby spojené s nájmom kancelárie, ponúkame Vám sídlo v našej kancelárii na adrese Masarykova 60, 071 01 Michalovce, vrátane korešpondenčnej adresy. Táto služba zahŕňa aj preberanie akejkoľvek pošty. Zároveň Vám môžeme poskytnúť telefóne a faxové číslo, ktoré môžete uvádzať vo svojich reklamných materiáloch a zároveň využívať na príjem hovorov a faxov.

Kontakt

Arian Accounting s.r.o.

arian@stonline.sk

Masarykova 60
07101 Michalovce

0905693740
056/6885911

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode